Info
Daca nu ati gasit produsul cautat va invitam sa sunati la 0757-780-432 sau trimiteti solicitarea dvs. prin sectiunea Contact
Orar: 9:00 - 17:00

FAQ

Modalitati de plata

Ramburs prin firma Fan Courier:

Produsele comandate pe www.perle-handmade.ro puteti achita integral in lei la livrare sau la ridicarea coletului de la sediul firmei Fan Courier. Plata transportului cat si al coletului se va face catre agentul de curierat care efectueaza livrarea.

Costuri si modalitati de livrare

Produsele comandate pe www.perle-handmade.ro puteti achita numerar la ridicarea coletului de la oficiul Fan Courier sau la livrare catre agentul de curierat.

Modalitati de livrare:

Prin Fan Courier (timp de livrare: 1-5 zile lucratoare)

Costuri de livrare prin Fan Courier:

Situatia A - cand livrarea prin Fan Courier se face intr-o localitate fara kilometri suplimentari:

Costul de livrare este de 25,99 de lei si este calculat automat de catre noi dupa finalizarea comenzii. La comezile in valoare de cel putin 450 de lei, livrarea prin Fan Courier este GRATUITA.

Situatia B - cand livrarea prin Fan Courier se face intr-o localitate cu kilometri suplimentari:

Costul de livrare ti-l vom comunica telefonic, dupa ce il vom calcula. La livrarea prin Fan Courier intr-o localitate cu kilometri suplimentari nu se acorda gratuitate, indiferent de valoarea comenzii.

Pentru a putea plasa o comanda pe www.perle-handmade.ro trebuie sa detii o adresa valida de email si sa-ti creezi cont pe www.perle-handmade.ro. Adresa de email va fi asociata contului tau de pe www.perle-handmade.ro si prin intermediul ei se va derula ulterior comunicarea dintre noi.

1. Alegerea produselor

2. Cosul de cumparaturi

3. Autentifica-te sau creeaza-ti cont

4. Parcurgerea pasilor pana la plasarea comenzii

5. Plaseaza comanda

 

Puteti returna produsele comandate fara nici un motiv in termen de 15 zile lucratoare. Costurile transportului in caz de retur la produsele neuzate sunt achitate de firma noastre. Costul livrarii produsului nu este rambursabil.

Cum returnez produsul si imi primesc banii inapoi?

PASUL 1: Anunta-ne telefonic, pe email, pe chatul site-ului sau pe Facebook de faptul ca doresti returnarea unui produs.

Pasul 2: Plaseaza in colet langa produs o foaie cu Numarul Comenzii, Numele Tau, Produsul Comanda, Contul bancar (cu nume titular, cnp titular si contul IBAN) unde doresti sa iti livram contravaloarea produsului comandat.

Pasul 3: ATENTIE te rugam sa nu deteriorezi cutia si sa nu lipesti nimic pe ea! O poti ambala intr-o punga de casa/supermarket pe care poti lipi apoi AWB-ul primit de la curier. Din pacate coletele cu produse deteriorate, purtate vor fi refuzate. De asemenea coletele cu ambalaje, etichete sau cutii deteriorate sau pe care au fost lipite alte hartii va trebui sa le refuzam!

Ne rezervam dreptul sa iti acceptam coletul dar in cazul in care acesta este deteriorat sa aplicam o taxa de 5 lei contravaloarea costului ambalajului.

Pasul 4: Completeaza fisa de trimitere pe care ti-o da curierul FARA RAMBURS catre adresa Sc. New Jewellerys Srl, Str Somesului Nr.35/2, Cluj-Napoca, nr. de telefon 075 77 80 432. Asta inseamna sa nu ne ceri bani sau produs la schimb! Orice colet care contine bani sau produse la rubrica ramburs va fi refuzat deoarece noi trebuie sa verificam continutul coletului tau inainte de a-l accepta.

SUMA reprezentand contravaloarea produsului iti va fi rambursata in cont in termen de 14 zile de la primirea coletului. Termenul nu include si timpul de tranzit si transfer al banilor din banca cu care lucram in banca la care ai cont. Suma de transport achitat de tine la preluarea produsului comandat nu se returneaza.